לחזור בתשובה עם אמנון יצחק – העולם המושלם שיצר אלוהים

האם האבולוציה היא הוכחה לקיומו של אלוהים?

אור שואל בעקבות "אבולוציה בפעולה":

לא ממש הבנתי.
מה שכתבת תומך או לא תומך ברב?

כי כמו שאומרים, נסתרות הן דרכי האל.

כבוד הרב אמנון יצחק (נפגשנו פעם, הוא היה מאוד חביב) שולל מכל וכל את הרעיון שיש אבולוציה. אלוהים ברא את העולם לפני תשס"ז שנים וח' חודשים, יחד עם כל המאובנים ועצמות הדינוזאורים כדי לבלבל אותנו.

במקום לקבל את העולם כמו שהוא, הוא שולל את מה שנמצא מול עיניו.

וכאמן שכנוע, הוא ישכנע כל אחד מאיתנו שהוא צודק באמצעות טיעונים בלתי ניתנים להפרכה כמו זה שנתתי לעיל. (אולי אלוהים ברא את העולם לפני חמש דקות יחד עם הזכרונות שלנו? לא נדע.)

הרי, מה שלא נגלה, היקום קיים.

המפץ הגדול הוכח – הקרינה שנפלטה במפץ הגדול עדיין קיימת סביבנו, בכל מקום, בתדר של כאלף מגה-הרץ.

אך גם כשאנחנו יודעים שהיה מפץ גדול, אין לנו ולא יהיה לנו מושג על מקורותיו, משום שאנו יכולים לתפוס דברים רק במרחב ובזמן, שלא היו קיימים "לפני" המפץ הגדול, כפי שלא נגלה לעולם מה נמצא מצפון לקוטב הצפוני.

יש מספיק חורים בעלילה שלתוכם אפשר להכניס את אלוהים. הטבע כפי שהמדע מכיר מספיק מורכב ומדהים בשביל לאפשר לאדם מאמין להכיר את העולם המוחשי.

הכוחות שמרכיבים את היקום – הכוח שמחזיק את חלקי האטום אחד לשני, כוח המשיכה ודומיהם, מהירות האור ומשקל האלקטרונים – כולם מספרים קבועים מסויימים, וקריטיים כדי לקיים את היקום, כדור הארץ, והחיים שעליו. לו הכוח בין הפרוטונים בתוך אטום היה 0.06 במקום 0.07, היקום כולו היה מורכב מגז מימן. אילו היה 0.08, היקום היה כולו עופרת.

אם יש אלוהים, הוא יצר מערכת שמחזיקה את עצמה, שמכניסה לעצמה שיפורים, מתוחכמת מספיק בשביל ליצור תת מערכות, כגון DNA, שמחזיקות את עצמו ויוצרות בעצמן שיפורים.

אלוהים כזה הוא המהנדס המושלם. יוצר מוצר שעובד, ולא צריך לגעת בו יותר. מעניין לחשוב מה היו הפרויקטים הבאים שלו, ואם מישהו עדיין עוקב אחרי ההתפתחות של היקום הזה.

– – –

ומעניין להרהר, אם יש בורא שכזה, מי ברא את הבורא.

– – –

לקריאה נוספת:

Tags:

  1. מושיק’s avatar

    אמנון יצחק הוא טפיל חוטף מוחות

    הגב

  2. מרק ק.’s avatar

    אין לך כתובת דואל פה, ואין לי כח לחפש אצלי, אז בלי שום קשר, האם אתה עדין מעונין לעשות פרויקטים בדרופל?

    הגב

  3. אהרון אליאב’s avatar

    לכותב הכתבה היקר, הייתי מאוד מעוניין לשוחח איתך על מה שכתבת על הרב אמנון יצחק, סילוף דבריו והוספת דברי גוזמא לדבריו של הרב אינו קרטיריון שעל פיו נוכל לשפוט את דברי הרב. בתור אחד שלמד מעט מדברי הרב באמצעות קלטות והשתתפות בשיעורים, ובתור אחד שלמד את רוב התאוריות הקיימות בפסיקיה ולמד גם מקצועות כמו בילוגיה כימיה ועוד, הייתי מעוניין לדבר איתך באופן אישי ולהפריך את כל טענותיך על הרב ועל דבריו ולענות על הספקות שלך.
    השאלה היא , האם אתה מפחד להתמודד עם האמת? אם לא, בוא וכנס אליי
    aharon12311@walla.co.il
    שלח לי הודעה פרטית לאימייל נדקסקס ונראה לאן נגיע, אלא אם כן אתה באופצייה השנייה, מפחד להתמודד.
    דרך אגב, הפנייה היא לכותב הכתבה ולשאר האנשים המעוניינים בכך.

    הגב

  4. צפריר’s avatar

    אהלן, אני כותב הכתבה.

    כפי שכתבתי לך במייל, אדבר איתך כשאחזור מחו"ל, או לפני זה אם יהיו לי זמן ויכולת.

    בינתיים אשמח אם תצטט דברי גוזמא שכתבתי.

    הגב

  5. מורן צרור’s avatar

    כבוד הרב אבא שלי בן 46 עבר 8 צינטורים ו2 התקפי לב קשים וביום א הקרוב כבוד הרב הוא עובר ניתוח מעקפיים כשמצבו מאוד לא יציב הוא שליח ציבור בבכנסה רודף מיצוות תורם לכול הישיבות ניצל 4 פעמים מי מוות קשה חוזר ביתשובה למעלה מ10 שנים שומר מיצוות כשרות שבת אמא שלי שומרת טהרה צניעות שבת בית דתי ומישפחה שעוברת המון יסוריים אני מיתחננת שתברך את אבא שלי שמאוד אוהב לישמוע את ההרצאות שלך ומגיע לכול עיר שיש בא את ההרצאה שלך ומאוד מאמין בך ואשמח מאוד אם כבוד הרב יתיחס למיכתבי ויצור עימי קשר בהקדם האפשרי ביותר ויברך את יעקוב צרור בן מסעודה ויתקשר למס 086753426 למורן או לליאורה בבקשה כבוד הרב תיצור עימי קשר דחף להרגיע את נפשנו בבירכתך מהחודש הקשה שעבר עלינו שבוע טוב ובשרות טובות לכול עם ישראל

    הגב

  6. אהרון אליאב’s avatar

    שלום לך כאן זה לא הכתובת של אתר שופר. טעית ידידתי. על מנת שתוכלי ליצור קשר עם הרב כנס לאתר הזה : shofar.net
    שיהיה לו רפואה שלימה.

    אם אפשר להוסיף, לאחר שכותב הכתבה אמר שיפנה אליי, כבר עברו כמה וכמה חודשים ועדיין לא פנה…אני עדיין מחכה.

    הגב

  7. צפריר’s avatar

    ואני עדיין מחכה שתגיד לי מה כתבתי שהוא בחזקת דברי גוזמא.

    הגב

  8. אהרון אליאב’s avatar

    צפריר היקר, מדוע שלא תיצור עימי קשר? ההתכתבות כאן לא נוחה לי. אם תרצה פרסם את הדיון שלנו לאחר מכן במאמר משלך, אך לא נראה לי כי תעשה זאת.

    תודה.

    הגב

  9. אהרון אליאב’s avatar

    אני עדיין מחכה שכבודו יפנה אליי…או שאולי כבודו יודע שדבריו לעיל על הרב אמנון יצחק הם מהולים בשקר וגוזמא?
    אמשיך לחכות, אולי תגיע הישועה מאדון צפריר והוא יחליט לתפוס עצמו בידיים ולהתמודד עם האמת…

    מתחייב אני בפני הקהל כאן (אם יש בכלל קהל…) כמה דברים:
    א. אוכיח שכמה מדבריו שקר וגוזמא.
    ב. אראה ההפך ממה שכתב.
    ג. אוסיף להוכיח על צדדו החיובי של הרב.
    ד. אגרום לו לראות בעיניו כי טעה ואולי אף להודות בכך.
    ה. נקווה שאדון צפריר יפרסם את התכתבותינו כאן….

    ושוב…כבר משנת 2007 אני מחכה שכותב הכתבה יפנה אליי על מנת שאוכל להעמיד אותו על טעויותיו הנוראות…

    הגב

  10. צפריר’s avatar

    אהרון – אתה רוצה לפתוח איתי בדיאלוג שכבר בתחילתו אתה קורא לי גוזמאי, ולמרות שידיעותי בארמית ודאי קלות משלך, נדמה לי שאתה אומר שאני שקרן.

    לא ברור לא לי ולא לאף אחד אחר מה כתבתי שהוא שקר – האם הרב אינו אמן שכנוע? האם לא היה מפץ גדול? אולי היקום לא קיים?

    אם תגיד לי, ממש כאן, באותה במה שבה האשמת אותי בשקרים, מה הגוזמאות שכתבתי, אז יהיה בסיס לדיאלוג כלשהו.

    הגב

  11. אהרון אליאב’s avatar

    במה זכינו לתגובתך?
    אתה כהרגלך מתעלם מדבריי וטוען טענות שחוזרות ונישנות ידידי.
    אומר בקצרה: הרב אמר שאין מפץ מקרי (את המפץ הוא לא שלל כלל כפי שאוכל להראות לך אם תועיל בטובך לדבר עימי באופן פרטי אך משום מה פחד אוחז אותך)
    הרב יודע לשכנע באופן מצויין כיוון שיש בדבריו אמת. הרב מוכיח דברים באופן לוגי בלבד. לאחר מכן מסתמך עליהם על מנת לקרב אנשים אל מערכת הידיעות שרחש כדי לשתף אותם בטובה הצפונה גם להם. בכל מקרה כנער בן 17 וחצי שלומד בבית ספר חילוני אני פשוט מזועזע כבר מהתחלת הדיאלוג בנינו כאן באתר…הרי אמרת שתפנה אליי באפן פרטי וזהו שקר גמור ולא פנית אליי בשביל לנהל דיאלוג כלל…האם זה לא משמש אב בניין לשאר דבריך? לא פנית אליי למייל כדי שננהל דיאלוג אלא אמרת שאתה תחזור מחו"ל ואז נדבר…דבר שכנראה לא יקרה…

    בסיס לדיאלוג יש, רחב מאוד. איני יכול לפרט לך גוזמאות שכתבת ולא לביא הוכחות שאני יכול לתרום לך רק באימייל. כי אז יאמרו ההמון הסוער: הנה ניסה הלז לשכנע ולא עלתה בידו.

    אני קורא לך גוזמאי כי אני מסוגל להוכיח זאת. אני אומר שאתה מגזים בדבריך אם אתבונן יותר בכתבתך לא אתפלא אם אגלה גם שקרים איני יודע אם זה מבורות (חוסר ידיעה ולא קללה כפי שנוהג ההמון הטיפש לחשוב) או בכוונה תחילה.

    כנער לעדה הספרדית, אינני אוהב את ההשמצות נוסח אשכנזיות הללו כלפי רבני העדה המיזרחית יותר. בכל מקרה גם אם הייתי אשכנזי הייתי מוחה על כך כיוון שיש למחות על ביזוי תלמיד חכם או להוכיח את ישראל כפי שנאמר "הוכח תוכך את עמיתך" מקווה שלא יצאת עוד מגדר ,עמיתך" ונוכל לדקסקס באימייל. אם תועיל בטובך לשלוח לי הודעה שכזאת….

    הגב

  12. צפריר’s avatar

    כגזען אינך רצוי פה יותר.

    הגב

  13. אהרון אליאב’s avatar

    דרך אגב, הנה הצצתי בהודעתך וראיתי נקודה שהעלת. מי ברא את הבורא. הרי אדם שהיה שומע את הקלטות של הרב מיד היה עולה על התשובה לנקודה זאת. מה שמוכיח כי מעולם לא הקשבת לקלטות באופן רציני…

    בכל מקרה הבה נשיב לך כאן ב3 ערוצים שונים:
    מי ברא את הבורא? ג' תשובות לדבר:
    א. מדע: תיאורייתו של אינשטיין גילתה לעולם כי חומר רלוונטי רק במציאות של זמן. ממילא שלא מדובר במציאות חומרית כמו הבורא לא שייך לדבר כלל על זמן. ממילא לא שייך לחפש אצלו ראשית או אחרית.
    ב. לוגיקה: הבורא יצר כוח משיכה ואינו כפוף לו. הבורא יצר תהליך של בורא נברא וגם אינו כפוף לא ממילא לא נברא.
    ג. לברוא אין בורא כיוון שאם היה לו בורא היינו מכלילים אותו כנברא וממילא גם כן מוכרח שיש לו בורא. אם תטען טענה זו של מעגל שלם של נבראים ללא בורא אחד שלא נברא אזי יש כאן כשל לוגי:
    א. אם המעגל מוכרח במצבו – יש מכריח שהוא בורא שמחוץ למעגל ממילא אין לו בורא.
    ב. אם אין המגעל לא מוכרח במצבו – יש סוף ואם יש סוף לכל העניין יש גם התחלה שאין לה מתחיל.

    אלו כמה וראציות שונות לתשובתך יש באמתחתי עוד רבות אך כמובן שכל אחת מאלו מספיקה על מנת לתת לאדם לנוח משאלה זאת.

    עוד קטע בורותי:
    "אלוהים ברא את העולם לפני תשס”ז שנים וח’ חודשים, יחד עם כל המאובנים ועצמות הדינוזאורים כדי לבלבל אותנו".

    וכי בשטויות עסקינן? כאשר אדם בא לכתוב כתבה לפחות שתיהיה אמיתית ישרה ואובייקטיבית. גם אני יכול לכתוב שקרים ושטויות מפה עד הודעה חדשה בידיעה שלעולם לא אקבל תגובה מהצד השני ואוכל להנחיל דברים אלו לקוראים המסכנים שלא זכו לשמוע את הצד השני.

    ואני כרגע אייצג את הצד השני:
    אחד מהתשובות לשאלה בקשר לגיל העולם והסתירה בין המדע לתורה כביכול הוא שהעולם נברא מוכן. האדם נברא כבן 20 כפי הכתוב בתורה ובגמרא וכן החיות וכן הצמחייה וכן העולם כולו נברא מוכן. אלוקים רצה לעבוד עלינו? שטות גמורה. אלוקים הכין עולם מוכן שנוכל לפעול בו ולעבוד אותו להשתמש בו ושנשתתף בהשלמתו. אם יש לך מקור המניח שאלוקים רצה לעבוד עלינו אשמח לשמוע אך תצטרך להפריך את המושכל הראשון שהצגתי.

    הלאה, עוד ציטוט בורותי:
    "במקום לקבל את העולם כמו שהוא, הוא שולל את מה שנמצא מול עיניו". – לקבל את העולם כמו שהוא? הרי אמרת שהוא אמר שהעולם נברא מוכן והרי הוא לפנינו כיום כבן מליוני שנים וזה מה שאומר המדע כמו שאמרת – העולם קיים מליוני שנים. איזו מציאות יש כאן לשלול? האם אתה שולל מציאות שהיא מציאותית? פשוט בושה.

    ציטוט נוסף…:
    "וכאמן שכנוע, הוא ישכנע כל אחד מאיתנו שהוא צודק באמצעות טיעונים בלתי ניתנים להפרכה כמו זה שנתתי לעיל. (אולי אלוהים ברא את העולם לפני חמש דקות יחד עם הזכרונות שלנו? לא נדע)".

    הירגע ידידי אם היה כל כך משכנע כמו שאתה אומר כבר היינו נגאלים בעזרת תשובה שהעם היה עושה…חבל שלא כך. בכל מקרה, טיעונים לא ניתנים להפרכה זוהי שטות גמורה. לא טרחת להציג לנו כיצד הרב מבסס את רעיוונותיו (הבורא, מעמד הר סיני , הכתוב בתורה שבכתב ושבעל פה) כאשר הוכיח דבריו ממילא נשען עליהם וממילא אין זה דבר שצריך להפריך כיוון שהוא נשען על יסודות מוכחים. אם תרצה להפריך יסודות תפריך את הענפים המסתעפים ממנו. האם לא השכלת להבין זאת בחו"ל?

    דבר שטותי נוסף שכתבת:
    "יש מספיק חורים בעלילה שלתוכם אפשר להכניס את אלוהים. הטבע כפי שהמדע מכיר מספיק מורכב ומדהים בשביל לאפשר לאדם מאמין להכיר את העולם המוחשי."

    מדוע חורים? נמצאת פוסל. מדהים שהתקיים בך "כל הפוסל במומו פוסל" כאשר טענת שהרב שולל מציאות בעוד נמצאת אתה שולל את הסדר ביקום. יש סדר ביקום, אחרת לא היה מקום למדע. הסדר מחייב מסדר שאנו קוראים לו בורא, סדר לא נוצר סתם וההסתברות לכך לא אפשרית במלוא מובן המילה. בכל מקרה, אם גרסת ולמדת ושנית ושילשת את התיאוריה המדברת על אנטרופיה, משמע שהעולם שואף לאי סדר, חוק שני בתרמודינמיקה, ודאי השכלת להבין כי בראשית הבריאה העולם היה צריך להיות בשיא הסדר והיום רק הולך ו"מתבלגן" כביכול, אם כן האם יש מחשבה חולנית מזאת? לומר שהסדר בשיא הסידור שלו יהיה ללא מסדר? אני חושב שדבריך הזויים.

    מסקנה:
    את דברי הרב לא טרחת לללמוד, לדבריו לא טרחת להאזין, את מה שהוא אומר לא טרחת להבין, את המדע מנגד לא טרחת ללמוד גם, את הלוגיקה הפשוטה לא התייחסת אליה והתוצאה היא הכתבה המזעזעת שלך….

    זה קצת מהדברים שרציתי להביע….
    אם תפנה אליי באימייל (יותר נוח לי בהרבה) מבטיח לך שתראה עוד הרבה ממני…

    הגב

  14. אהרון אליאב’s avatar

    ראיתי שטענת שאני גזען….אני חושב שהפחד הוא שגורם לך לא לרצות אותי. תבין, איני מעוניין להתווכח איתך אלא לתקן אותך ואת הטעויות והצאת השם הרע שהוצאת לאדם חשוב. אני חושב שאתה צריך להתבייש, אני מייעץ לך זאת בתור חבר וידיד אין לי כל עניין לריב איתך או להשניא עצמי עליך.

    בקשר לגזענות, גזענות היא כל הבחנה, הוצאה מן הכלל, הגבלה או העדפה של בני אדם, המיוסדת על נימוקי גזע, צבע או אתניות, שמגמתן או תוצאתן יש בהן כדי לסכל או לפגום בהכרה, בהנאה או בשימוש על בסיס שווה של זכויות האדם וחרויות היסוד בחיים המדיניים, הכלכליים, החברתיים, התרבותיים או בכל תחום אחר בחיי הציבור.

    איני מבין כיצד קישרת תופעה זאת אליי…או לדבריי…אם אני גזען אז לאחר גילוי דבריך המהולים בגוזמא ושקרים ואי ידיעה מה נאמר?

    תודה…

    הגב

  15. צפריר’s avatar

    אישרתי את תגובותיך מתוך כבוד לזמן שהשקעת בכתיבתן.

    אתה עדיין לא רצוי כאן, ותגובות נוספות לא תאושרנה.

    הגב

    1. עמית’s avatar

      צפריר
      נראה לי שמי שכותב מאמר צריך ללמוד לקבל ביקורת גם עם היא כואבת
      נראה לי שמה אתה בכלל לא מעוניין לקבל את הביקורת מאהרון
      דיון אינטלקטואלי זה לא היה כי לא עניתה ל אהרון אלא השמצתה אותו בגזענות
      כחילוני גמור הייתי מתמודד מולו עם הכלים שיש ברשותי(כלים אנטלקטואלים כמובן)
      וגם עם הוא היה מעמיד אותי בפינה הייתי משתדל מאוד
      בכל מקרה נראה שיש לך מה ללמוד ולא לפחד להגיד את האמת שלך ואלי תגלה שטעות בידך ותוכל לתקן וללמוד או מצג שני לעזור לאחר להבין שטעה
      העולם הדתי מסכיל מאוד כמובן לא כולו וכאדם שלא שומר תורה אני עדיין נהנה ללמוד מאנשים מסכילים
      בכל מגזר לא אכפת לי יהודי מוסלמי נוצרי הודי או כל דבר אחר
      חבל יכל להיות כאן דיון מעניין
      וחבל שזרקתה אדם רק בגלל שהוא חושב שונה ממך
      בכל מקרה אולי ציפיתי ממך ליותר
      אבל זה לא חשוב
      מקווה להבא שתיתן צ'אנס לכל אחד גם עם הוא לדעתך גזען הומו או כל דבר שלא נראה בעיינך
      עמית

      הגב

      1. צפריר’s avatar

        ראשית, אל תמהר להניח הנחות על מה נראה או לא נראה בעיניי.

        לעניין שהעלית – אני שמח תמיד לקבל דברי ביקורת. אהרון לא ניסה להעביר ביקורת, אם היה רוצה לעשות זאת היה עושה זאת. כשביקשתי ממנו להדגים מדוע הוא טוען שכתבתי דברי גוזמא, סירב לעשות כן, ודרש ממני לדבר איתו באופן פרטי במייל, בניגוד לבמה הפומבית שבה הוא האשים אותי בשקר.

        בשלב שבו הוא עבר לפסים גזעניים חתכתי את הדיון.

        הגב

      2. השועל’s avatar

        היי צפריר, אני לא אהרון ולא אליאב.

        מצד שני גם אני הגעתי לשאלה של אולי העולם נברא בדיוק עכשיו עם הדמיון שלנו על העבר / עתיד

        ואולי זה דבר שקורא בכל רגע מחדש, בדיוק כמו ה"קריסה" הקוונתית שקורת בכל רגע בגלל התודעה.

        ולזה הבחור הדתי לא התייחס "במקרה"

        הגב

      3. יניב קצין’s avatar

        שלום וברכה אחי היקר והמבורך יש דבר אחד שאני יסביר לך שאני מקווה שתבין אותו עם תחשוב עליו טוב זה לא אמרתי לאיש אבל על ידי זה תוכל להבין שיש בורא לעולם וזה מחוייב בכל ספק שהוא שבראשנו תיקח את העיניין בנקודת הנחה שהעולם ליפני שהוא ניברא לא היה קיים מאז ומעולם עם זאת צייר בדמיונך שכמה שתלך אחורה באין סוף של הקו הוא לא היגמר לעולם ולעולם לא תגיע להתחלה של סוף הספירה לאחור שזה ניקרה תמיד אין סוף מאז ומעולם ככול שתילך במתיחת קו דימיוני בראשך אחורה לזמן להתחלה של האין סוף מרגע שהעולם ניברא מתיחת קו במחשבתך לאחור לפני שניברא אל האין סוף{תמיד { קו שאינו ניגמר} לא תגיע אף פעם לסוף של הזמן שלאחור באותה מידה מהאין סוף הזמן אל התחלת הבריאה זה לא יכול להגיע כי אין לא סוף מראשית קדם וכמובן שהוא לא יכול להגיע לנקודה בריאה שלא היתה מאז ומתמיד זאת אומרת שעם תתחיל לספור במספרים לא היגמר לעולם התוצאה שבא תנסה להגיע לסוף{לתוצאה הסופית שסוגרת מאגל} תמיד יש מיספר גדול יותר ללא סוף זאת אומרת שאף פעם לא יהיה נקודת שבירה וסיומת של המיספרים בדומה להפך של המצב{מהאין סוף מיספר של ההתחלה עד אין סוף של מיספרים שלא היגמרו לעולם{עולם שלא היה קיים מאז ומתמיד מהאין סוף של ההתחלה שלא מאפשרלהגיע לנקודת נקודה של תוצאת סוף ונקודת מצב סופי שסוגר מאגל והתחלת בריאה} עם אתה לא תוכל להגיע לעולם לנקודה של מאז ומתמיד משהוא שאין לו סוף לנקודת ספירה מינוס לאחור והמיספרים אף פעם לא היסתימו אלה היגדלו והתפחו יותר ופשוט אין לזה סוף של ספירה לאחור לפני שהעולם ניברא אז אני שואל איך תוצאת הספירה תגיע לבריאה כל שהיא מהאין סוף ספירה לקדימה{מין התמיד ספירה שניספרת ואינה ניגמרת מאז ומעולם לכיוון בריאת העולם} שהיא אף פעם לא תיגמר זאת אומרת שאף פעם היא לא התחילה בנקודה מסוימת כי עם אין סוף ספירה לאחור אז ואין להגיע להתחלה לעולם אז לעולם היא לא התחילה וגם בנוסף לא תגיע לנקודת היוצרות {שינוי או פרוד מין המיספר {רק היתעצמות או היצתמצמות של המיספרים}} כי ככל שזה יגיע מין האין סוף לכיוון נקודה ותוצאה שהעולם לא היה קיים מאז ומתמיד{ ליפני בריאת העולם} וספירה אל כיוון בריאת העולם בספירה מאז ולעולם זה הימשך לנצח נצחים בלי סוף של ספירה וללא הגעה לאותה תוצאה סופית וניחרצת של בריאת העולם{ כי הזמן לא מאפשר להגיע למה שקרה והביא לבריאת העולם} 1 2 3 4 5 6 7 במיספר אחד{1 ניברא העולם }עם תגיד זה התחיל מתי שהוא אז גם היסתיים בהגעה אל המיספר שצינתי 1 אבל עם אין סוף למיספרים לעולם זה לא יגיע לנקודה אחד כי אף פעם למיספרים לא היו נקודת התחלה ואף פעם גם לא יהיה סוף כי עם אין התחלה אין סוף עם לפני שניברא העולם הוא לא היא קיים לעולם תמיד לפני שהוא ניברא אז הוא גם לא היה אמור להיברא כי ממילה לא תגיע לנגודת בריאה}מדבר ומיספר שלא היה לו התחלה ועם אין התחלה אז אין סוף} ועם יש ריק והכן כמו הסוברים למינהם ללא ידע והסכל ובחינת הדברים כל אלו שרק חושבים ומיתימרים לדעת שנולדו "שילשום אתמול "וכבר חושבים שהם יודעים הכל וסוברים כל מיני סברות עוד ליפני שבחנו ובדקו היתבוננו וסכילו והתוודעו באמת את שתי צידי המטבע ולא רק את הצד הפילוסופי והסכלי שלהם ודעתם וכל מה שרחשו במהלך חייהם וכל ההשערות והספקולציות האקטואליות שלהם בלי לבחון את שני הצדדים זה לא אנשים חכמים ובוודאי גם לא יודעים כלום כסברה הידועה שלהם שאין מסדר לכל הסדר בעולם {פועליו ותיפעוליו וכל פועל הבריאה} שדווקה מעיד בוודעות על מסדר שכלל מדעני העולם כיום אומרים שחייב לבריאה כל כך מורכבת ליהיות מסדר רק מבחינה בדיקה של תא אורגניזם אחד שהוא עולם שלם בתוכו ואף דבר בעולם לא יכול להעיד על מקריות אנו יכולים להגיד לא ראיתי מסדר לא מאמין במסדר בבורא עולם אבל להוכיח שאין זה בילתי אפשרי ארי מה זה סברת המקריות שהדבר קרה במיקרה מכלום לא היה כלום ואז פתאום חשב לא העולם לצוץ ולהיברא אז אני אומר עם אין כלום ותמיד לא היה אז גם לעולם לא יהיה זאת אומרת שעם מאז ומתמיד כשסופרים לאחור עד אין מיספר ולא ניגמר אז אומר הדבר שאין לו סוף זאת אומרת שאין התחלה{ולהפך מין האין התחלה אל האין סוף} לסיום המיספרים מעיד שהעולם הזה מאז ומתמיד לא יכול להגיע לנקודת התחלה. 1 + {0} -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 כמו שצינתי מיספר אחד{1+} בריאת העולם עם אין סוף למיספרים ואין נקודת התחלה מין הספירה לאחור להתחלה{ןלהפך מין האין התחלה לאין סוף של מיספרים} אז ממילה אנחנו לא נגיע לעולם לנקודת בריאה כי רצף המיספרים בסיפרה מאחור להתחלה{ ואין התחלה בספירה אין סופית אל כיוון יצירת הבריאה} לא ניגמרים לעולם ולעולם גם לא יגיעו לנקודה ולמיספר אחד שמציין את בריאת העולם ועם אין כלום אז הספירה של האין ממשיכה בלי מימוש העולם ולא ניגמרת לעולם לנצח נצחים ועם גם ניסתקל על קו האפס ונגיד שאין כלום חוץ מאפס לא ספירה לאחור ולא ספירה לקדימה פשוט לא קיים כלום אז ממילה זה אותו הדבר ככה זה נישאר לעולם הפלא איך ניבראנו מהאין התחלת ספירה{שלא היה התחלה לספירה והספירה קיימת ומיתממשת מאז ומתמיד} בספירה אל היאין סוף מיספר,אל כיוון מיקדם אל קדימת היוצרות בריאת העולם, ללא הגעה לנקודת בריאה שנימצאת במיספר {1 }לא היינו ביכלל אמורים להגיע לנקודה בריאה אנו מבינים שנקודת המיספרים זה לבהר לך את נקודת הזמן שאנו רואים ונימצאים רק במציאות ונקודת זמן שקימת בחומר בילבד שנימצאים אנו בתוך אין סוף של הויה שלא היה לה התחלה וואין לה סוף כמו שאמרתי שעם לא היה התחלה למספר הזמן והספירה ולא יהיה סוף{עם אתה סופר לאחור אתה לא תגיע לעולם לסוף הספירה וכך עם תיספור לקדימה לא תגיע באותה מידה ועם אין אין סוף סןף לספירת זמן לאחור אז אין התחלה וכך ההפך מהאין התחלה אל האין סוף מיספר זמן בין עם תיספור קדימה או אחורה יוצא אותו הדבר } יוצא בזה שאף פעם לא ההינו במצב של הגעה אל סיום מיספר הזמן ומינגד זה המחשבה שלא ההינו קימים מאז ומעולם ואז ניבראנו שזה אומר שאנו נימצאים במציאות אין סופית שבראה אותנו בנקודה מסוימת שמיתפרסת מעלנו באופן תמידי {עבר הווה עתיד} במחשבה של מי ולמה ניבחר וניגזר העולם להיבראות אחרי נצח נצחים שלא ההינו קימים ואיך ומי ולמה דווקה אחרי כל כך הרבה שלא מאפשר הגעת זמן קיים ושמינגד זה שהעולם לא היה לפני מאז ומתמיד ואז לא מאפשר הגעה לאותו זמן שאנו קימיים כי מימלה האין התחלה {שזה תמיד} הספירה שלה האין סופית לא ניגמרת ומביאה את המצב הקיים ולהביא וליברוא את העולם ארי ממילה לא ההינו אמורים להגיע למצב של בריאה עצומה כזאת ומורכת וחוקתיית ואמיתי ומרהיבה ומסודרת כל כך שלא ניתן לתאר ולשער כמה היא מורכבת עם ממילה לא ההינו מעז ומתמיד וממילה עם אין כלום אז הריק והכלום ממשיך להיות ולא להגיע לאף נקודת היוצרות משהוא כי באצם עם תמיד לא ההינו ואין שום דבר מילבד הריק הניצחי שאין לו התחלה ואין לו סוף אז איך בנוסף לכך ניבראנו העיניין הוא שיש משהוא מעל לזמן שהוא הבורא עולם מעל לכל בגדר של תמיד עבר הווה ועתיד להמחשה…………האין התחלה זמן ._ .בורא עולם מצוי ומשיח. _ והאין סוף של זמן ספירה………… כ {עברנו} { הווה הרגע שאנו חיים} ועתידנו ד נקודת התחלה….. העולם זוית ראייתנו….והמשך חיינו ' תכלית קיום………תכלית בריאה.. סכר והשלחות מעשנו……………………….. לנצח נצחים כ אני רק רוצה לישאול את כל חובבי ומאמיני ההקראיות הפנתים יש כמה הסברים מיקרה לא קיים אבל אני נותן זאת על פי מאמיני המקריות שעם זה" קרה" ללא מחשבה אז צריך ליקרות בלי סדר אלה בצורה שלא חוזרת על עצמה עם בלגן מרהיב ארי עם לקופסת גפרורים יש יוצר ואגגב לא יגיד אדם טוב זה ברור שזה אדם אז אומר לו ומיניין בא הגפרורים מין העץ יגיד לי ומי ברא אותו מישהוא שתל אותו ומי שטל אותו יגיד לי האדם אזה אדם מסויים ראיתה אותו אומר לו הוא יאמר לי לא אבל זה ברור ואיך הוא שטל הוא הביא זרע של עץ אורן ואז גדל העץ במשך השנים "מיקרה יכול ליהיות פעם קחה פעם קחה"אבל גם בישביל לעיפרון שלי על שולחן הכתיבה צריך להיות במעשה מכוון או שוגג שירים וישמיט אותו מין היד וגם זה מיתוך משהוא שעשה זאת וניגרם במכוון אז בכוונה בשוגג ביגלל שלא היה מספיק ערני לגבי זה נובע גם מכוונה של השלחות של דברים שהישפיעו עליו אבל לבד זה יזוז נצח נצחים לבד וכל וחומר לא להיברא מעצמו העם סדר יכול להעיד על הקראיות משהוא שהוא אפסי {לא קיים} ולא ניתן להוכחה זאת אאומרת המיקרה הביא עולם משלים מורכב חוקתי בנוי עם מלא מורכביו חוקותיו אמיתויו של כל פרט בבריאה שיודע את יעדו ותפקידו של כל פרט ודבר בבריאה שמעיד על סדר ויעד שמעיד על תכלית על יעד הבריאה על יעד הבורא לגבי הבריאה הבריאה עצמה כל כך מורכבת שלא יכול דבר בעולם מילבד דבר מושלם ליברוא דבר כזה וגם תכלית מושלמת לבריאה עצמהאנו לא ניבראנו בישביל למות כי עם ניבראנו אז למה למות ועם אנו מתים למחתחילה למה ניבראנו העולם הזה ניבא בחשיבה עצומה ולחשיבה הזאת צריך בעל חשיבה שחשב על כל המורכבות הפילאית של הבריאה ארי בישביל הדבר אחי שטותי בעולם כמו חובבי ההקראיות צריך מחשבה בתוך ראשם ןסיכלם ההיבלי אז עם להבל יש תפיסת מקום בעולם לחשיבה אז לתפיסת עולם עצום ומורכיו כל כך צריך שאין לשער ולתאר שאנו לא יודעים כלום על עולם כל כך שלם ומושם וכל כך מסודר ויציב ועמיד שכל דבר יודע את תפקידו בעולם זה לבדו פועל מי נתן את ההוראה לדברין האלו לעמוד ולהיתיצב ולהיברא ולדעת את יעדם באופן שהמדענים כיום יודעם בוודעות שלמה שכל זה ניברא על ידי בורא העולם תיראה הידעת שהקבה מפרישה חומר שיכולה להמיס ברזל ויש את זה בכל אדם ואדם שמפרק את האוכל ומדהים שבזה איל הוא מזה בין הקבה לסטיק{אומצת בשר שניכנסת לקבה} שמיתעקלת והמדהים עוד יותר שהחומר הגס והמפרק לא מבדיל ומפרק גם את הקבע והמדהים עוד יותר שהקבה מיצרת כל דקה 500 אלף תאים חדשים שעם בטעות יהיה חסר תא אחד חסר בייצור התאים המשלימים יכול להיגרם הולקוס חור בקבה ועם זאת זה לא קורה בדרך כלל ואיך זה שיש בעולם קטבים שהם קרח והמיים בתחונותיו מיתקבץ ומיתגבש לקרח מארבע מעלות ומעלה מה שקורה בהרבה מקומות בעולם ורק בים שהתכונה הזאת נידרשת זה לא קורה שעם זה היה קורה זה היה יוצר שיחבה{קליפה} של קרח מעל למים שבבוא עונת יצאת השמש והיתחממת העולם היה מפשיר והיה גורם תנידע כזאת שהיה מציף את כל העולם ועם כל זה זה לא קורה מי נתן את ההוראה שבתוך התבע התווצר תכונה שהיא נגד התבע שמחייב לכל חובבי מאמיני הטבע וחובבי ההראיות שמעיד בוודעות גמורה על מתכנן ומסדר עצום בעל כוח עצום שאין לשאר

        הגב

      4. יניב קצין’s avatar

        ,אני יניב מטירת הכרמל ודודתי דליה עטרה, שם משפחתה:אליה, מטירת הכרמל, בת חסינה, ומורדכי, עברה 6 התנתקיות{יצאה הנשמה} מין הגוף על ידי הבורא עולם וכי בפעם הראשונה הבורא התגלה אליה בצורת ברק והקול שלו היה רעם עצום ואדיר שאין לשאר{ממש היראה ופחד גדול} ואמר לה אני הבורא עולם, אני חי וקיים, ורואה את כולם, ועם לא יפסיקו לחטטאת לי, הפיל גזרות קשות, היא ברחה מהתדהמה ומהיראה גדולה שנפלה עליה, כי לא עיקלה ותפסה, את הדבר העצום הזה, מעוצמת התדהמה, וניכנסה אל ביתה ואחריה ניכנס מלאך לביתה, ממש כבן אדם כולו אור מקרין מיוחד ואמר {בשמו של הקדוש ברוך הוא} אין לך לאן לברוח ואף אחד לא רואה אותי חוץ ממך ואני עוד החזור שנית,ןאז יצא מדלתה זה היה נבואה {מדובר על אישא שהיתה על רקע בסיס מסורתית שהיתה רחוקה יחסית מעדת ועל בסיס אמונה באלוהים אבל ללא אמונה בעולם הבא, כך עד שהיא ראתה מה שנתנו לה לראות משמיים ולמסור לכולם} ובפעם השנייה הבורא בא ואמר לה אני הקח את נשמתך למעלה ואת תאמרי את כל אשר אומר לך לכולם {עם ישראל}, ואכן לקח אותה למעלה והעביר לה מסרים לכל עם ישראל, שבהם גלויים נוראות ומוראות {נוראות עם לא בחוקותיו} ונתן לה ויתן לה לעשות ניסים וניפלאות היא אשת בית צנוע ופשוטה שעדין אותם דברים לא יצאו לאור לעניי כל{כולם}ובעזרת השם יצאו בישביל לקרב ולחזק ולהעיר ולעורר את כולם, לידיעה, אמונה, וביטחון בשמו יתברך כפי שנאמר לה בגן עדן ,והיא שליחתו{ממש בדומה לותורתנו בתנך הקדוש על סיפור משה} וכי הבורא ממתין להשתדלות שלה והעשיה לכבודו{ומי שיפריע יוזיזו אותו הצידה , זאת הבטחת בורא העולם }, כמו שנאמר לה בעולם האמת בגן עדן,{יחד עם זה היראו לה את גהינום וכל זה ביגלל שגם היה קשה לעקל וכי אנשים ניסו להרהר את מה שקרה לה באותו הזמן והיא בתמימותה אמרה אני השאל את הבורא,כי היה קשה בתימותה לתפוס ולהפנים את הדברים העצומים האלו, היא {נשמתה} נלקחה בשביל להראות שהכל קיים שמעה וראתה את פיתחו של גהינום פתח כמו של אף ממש ולידו ממש גן עדן , ושהיא היתה ליד פיתחו של גהינום היה אור מבפנים ושמועו, צרחות, יללות, וזעקות, עמדו שם שתי מלאכים שומרים בפתחו של הגהינום, ושאלו אותה איך הגעת לפה ,היא השיבה ,אני לא יודעת? ואז הסבירו לאן לחצות ולפנות בשביל, שהיא לא להימצא שם כי זה לא המקום שהיא צריכה להיות, כאשר עשתה את מה שאמרו לה ראתה מלאכית שלכחה אותה לגן עדן ושם היה לה קסם ותענוג שאין לתאר ולשאר איזה רוגע שלווה הרמוניה הכל משתלב ביחד כל הדברים הנחמדים והטובים שהיא אפשר לתאר תענוג כזה מושלם שגרם לה לשכוח מין העולם וביכלל שהיא היתה קיימת פעם{ בעולם העשייה כמובן} בעולם הזה, יחד עם זאת היא אמרה אני לא מאמינה לא מאמינה וגם אנשים כי אני אישא פשוטה בשביל כל הדבר הזה אני כל כך פשוטה, היה לה פשוט קשה לעקל את זה ןגם שיחד עם זאת ניסו אנשים מאי ידיעתם לערער אותה אולי זה ככה, אולי זה ככה ,וכשביקשה לדעת בתמימותה עם הדבר אמת,בדיוק אחרי זמן קצר ביום שישי אז הבורא הכניס משהוא חם לגופה סגול והתחיל כמו לחבס את נשמתה, והיא שמעה רעש של ברזלים כמרכבה, ומשך את נשמתה מעלה, לכיוון התיקרה, ואמר אני הבורא עולם מחייה וממית ואת רוצה לראות והיראה לה אדם שוכב ומחוסה בכיסוי לבן ואז היא אמרה, לא, לא, לא, אני מאמינה, לא, לא ,לא, אני מאמינה, רק רצתה כיביכול לרדת אל גופה כי הרגישה מרחפת, ואמר לה הבורא: את תילכי, ותספרי את כל מה שציוותי עלייך, ואז אמרה אני הלך לספר את כל מה שציוותה עלי, , שיגידו מה שיגידו, וזה רק בקצרה משהוא קטן על קצה המזלג עד מאוד, והיא חלק מהגאולה שיש בהם מסר חד וחלק, בתימצות קטנטן, מתוך אין ספור גילויים , בכללי, המסר: הבורא אמר לה תוך כדי שהיא בשמיים{עולמות העליונים} אני הבורא עולם, אני חיי וקיים, ורואה את כולם ,ועם לא יפסיקו לחטאת לי, הפיל גזרות קשות , אני הבורא עולם, אני הבורא עולם, אני הבורא עולם,והוא חזר על זאת גם בשאר ההיתנקיות{הנשמה מין הגוף יוצאת} ותאמינו אמת, אמת ,אמת, מה שאמרתי וחס ושלום וחס וחלילה, אין פה אות אחת ,כיזבית או שיקרית, עם אתם רוצים לדעת עליה הינה המספר שלה, של ביתה{ 04 8575961 }תיראה היא לא יודעת אבל אני עושה את המעמצים לפרסם את מה שקרה לה כי משמיים ציוו עליה, שכל מי שמכיר אותך, יעזור לך במה שהוא יוכל אני מקווה שתקבלו את זה בנועם וברעות ובחדווה, ושלווה ,ועם תירצו ישנו המיספר, בשביל לדעת עליה את כל האמת,ורק את האמת, היא הצילה על ידי ניסים גלויים, בזכות הבורא יתברך שנתן לה לעורר ולחזק לתשובה,ולרפא חולים, מי נכים, עד חולי סרטן תוך כמה רגעים , עד זמן קצר של ימים הברכה תבוא עליכם עם תעמצו לבבכם לעשות את מיטב יכולתכם לעזור במה שאתם יכולים, את הדבר הגדול הזה לשם שמיים והכל לטובת כולם. שיוצא עוד מעת ביזכות השם יתברך, וזה היזכר לדורות , אז תאמין לי אחי היקר או אחותי היקרה אנו כל כך מרובעים בדרך כלל "וחכמיים למינהם" בפילוסופיה ופרשנות והקטואליה, אבל באותה מידה אנו לא נידע מדיבורים רק נימצא שאלות ואשארות של אחד כזה או אחר שיגיד דבר מה בסיכלו,וההסכלתו{לא כלום}{עם כבר אינשטיין היה גדול המדענים לא קם ולא היה קמותו וששאלו אותו על מציאות הבורא ועל אי קיומו הוא היה מחייך וצוחק ומגכך ולא היה עונה על זאת כי ידע בוודעות גמורה שלבריאה כזאת חייבת מתכנן והוא האלוהים והוא ציין זאת} ואין לנו מה לשמוע לכל מני סכלתנים שמתיימרים לדעת דברים שמעל לסכל המרובע והקטן שנולד אתמול שלשום, וכי מדובר בדעות ומחשבות שאין להם שחר, כי בסוף הכל בתברר ומתלבן, כמו שכתב שלומה המלך, החכם באדם: סוף דבר הכל נשמע, ואת האלוהים הירא, ואת מצוותיו שמור, כי זה כל האדם. כי רבות מחשבות בלבב איש ועצת השם היא תקום בסופו של דבר המחשבות שלנו בגדר הבל המה, דברים שאנו עצמנו לא יודעים אפילו מה הקרה עוד רגע ועוד יש לנו לבוא בעומץ על מה שאין לנו ולדבר בגדר לשהוא מעל להבנתנו, על מה אנו מדברים ובסוף שאנו אומרים ,א, והוא אומר ,ג, ושלישי סובר ,ד, בסוף של דבר יוצא ,ת,, מה שההינו רחוקים לדעת לכל אילו שחושבים שהם יודעים אנו לא יודעם כלום ועם אנו רוצים לדעת באמת את תכליתנו בעולם אזה יש דרך אחת שהיא התורה, והצדיקים הקדושים,ותלימדי החכמים, וכל מי שעושק באמת בתורה.וכי אני מברך את כל עם ישראל, שאדוני השפוט את כולנו לטובה, ויחזיר אותנו ביתשובה שלמה, ויעורר ויחזק ויקרב אותנו, בעול מלכות שמיים, שמירת המיצוות ,והיראת השם יתברך ,בידיעה ואמונה וביטחון בשמו הגדול והנורא, ונזכה להגאל, ולראות משיח, צדקנו במהרה מימנו, ויושענו על כף הזכות למען שמו. אמן , ואמן.

        הגב

      5. צפריר’s avatar

        ואתה מצפה שמישהו יצליח לקרוא את זה?

        הגב

      6. יניב קצין’s avatar

        עם העולם לא היה קיים מאז ומעולם איך הוא הגיע למצב שיגע למצב שהוא הישבור את הספירה של האין סוף ספירת של ההתחלה במרוצה אל האיף שרץ קדימה ללא קץ העם אין כלום אז הוא לא ניברא כי ממילה מרוצת הזמן רצה ללא קץ ולא יכולה להביא את העולם לבריאה של העולם כי אין כלום מער לכלום של מרוצת זמן אין סופי של התחלה אל הגעה לען שהוא שאנה ניגמרת במרוצת הזמן אל התמיד בספירה ודרך פילאי שלא היינו העולם לא ניברא מאז ומעולם ולא יוכל להגיע לאן שהוא עם משהוא בתוך המציאות האין סופית שמוכיח שיש כוח עליון מעל לכל צל של ספק שברא אותנו במציאות של זמן בנקודה מסויימת בתוכו כי עם אין כלום אז ממילה העלם לא היה קיים מאז ומתמיד ולא יוכל להגיע לנקודת בריאה

        הגב

      7. יניב קצין’s avatar

        ככה מבינים אנו לא יכולים להבין דבר שהוא עמוק במלה אחת נשמה

        הגב

      8. יניב קצין’s avatar

        תתבונן תיקרה ותבין ואז תגיד לי מה אתה חושב אחרי ואיך זה השפיע עליך במיוחד את מה ששלחתי לך לגבי דודתי שזה אמת כל מילה עוד מעת כל העם היראה את זה זה עדין לא יצה הגלויים והמסרים שהבורא מסר לה אבל זה יצא לאור ויחזק את כולם

        הגב

      9. יניב קצין’s avatar

        תיראה צריך האדם להבין דבר אחד שאין דבר כזה שדבר יבוא לבדו חייב כוח לכל דבר מכוח האדם ועד לכוח המשיכה וכל התכונות של כל פריט בבריאה שיודעה את יעדו והעיניין מי נתן את ההוראהשדברים היקרו ככה ולא אחרת איך חתול יודע לחתל לחסות את צרכיו מגיל קטן איך כלב נותן את ליבו לבעל בית שלו ותמיד לבבי איך לאריה יש שאגה כמו של רעם ומי לא הירא מקולו הרועם והגמל שניגמל ממיים ביזמן ממושך ששומר את המיים שצבר כממייה דבשתו שנותנת לא לשרוד באזור מידברי שאין מיים בכל מקום ומאפשר לאלשמר על הפרש זמן של שבוע בתוך הדבשת שלו שמאפשר לו להיתקיים באזור צחיך מיובש וחסר נוזלים והנמלה עמלה ופעלת כל הזמן וכל התכונות של כל מורכבות הבריאה שיודעת את יעדה כמו שכתוב מלעה הארץ דעה דעת הבורא עולם כל התבונות והחוכמותוכל תפעוליו ופעליו ופועל הבריאה מעיד על מסדר ומדר עצום שאין לתאר ולשאר מדענים כיום הגיעו למסקנה על ידי חקר והיתפלאות איך תא קטן אורגניזם יכול להיות כל כך מורכב ממש עולם ביפני עצנו כמו העולם שלנו ומורכבותיו רק בקטן והגיעו למסקנה ניחרצת בהרבה ועידות פירסום על ידעותהם שיש בורא לעולם הזה שברא את כל זה והדבר הקטן הזה לא יכול להיות כל כך מורכב ופילאי שעדין לא יודעים עליו כלום {בתוכו מה יש} חוץ מיזה מדענים קובעים שהדי אן איי הוא חומר לא גשני אלהה חומר שיותר קרוב לרוח למשהוא יותר נעלה נישגב רק שהוא ניראה לעין שלנו אנו אף פעם לא נדע את כל המורכבות של הבריאה לעולם וכמה שאנו יודעים זה ממש כלום ותמיד יהיה כלום כמה שנידע כי אין קץ לגילויים רק מיתוך הבריאה הגשמית אז עוד מיתימרים לדעת ולחרוץ שאין בורא שזה ממש מעליב בריאה כל כך מוכבת והדירה להגיד שאין בעל בית שמהיג וברא אותה ובעזרת השם כולנו נאמין וניזכה לגאולה על כף הזכות שהיא ממש בפתח רק אנו צריכים להיתחזק בידיעה באמונה בביטחון שלכל זה יש יעד לאם שניתן לו כל העולם הזה מיטובו של הבורא להטיב איתנו ואנו לכבודו

        הגב

      10. יניב קצין’s avatar

        את תפילתי שמיתנשאת אל דבר אמת שניגאל ,אלוהי אנה עזור אלוהי אתה מזור בורא עולם אלוהי אתה מאור אלוהי ואלוהי אבותי, אנה רפא כל מכאובי אנה שמע תפילותי אלוהי אנה רחם אלוהי אנה הגשם כל תחנוני טוב עשיתה כדבריך אלוהי עם עבדך עם בריותך רק רציתי את בדרכיך להיות קרוב עליך חדש נעורי רק רציתי בליבי רק רציתי בתוכי צמאה לי לי נפשי ליהיות קרוב עליך ולחפוץ בתורתך מאלפי מתמונים תחבקני תלתפני תצלחני תקרבני זועק אלוהי שמע תפליתי שיוצאת מנישמתי ברכני את נפשי את כל דרכי מנעורי הם כבר עבר מכל חיי יום עובר ועוד יום בא מחפס את התשובה לאמונה את עניי אני נוסה את ידי אני מרים בקול רינה כל דרכי הם חיי רק דרכך היא חיים ‏אשא עיניי אל ההרים
        בין שמיים לכוכבים
        התפילות עולות
        התפילות נישמעות
        ברחמים
        אנא רחם אנא תתן
        לנו חיים

        הגב

      11. יניב קצין’s avatar

        השיר שירה ישרה היוצאת לי מיוד הנשמה כל בוקר רינה וזימרה ובלילה נגינה להודיה רבות מחשבות בלבי ואין מילבד ידיעתי שמחשבות הלוקים הם המיתקימים ומיזדמנים ראיתי להחיותי אשר אל אשר הדע אשר החשוב כלי נגינה וזימרה לך ברינה רבה ושירת האבה תמיד אוהב וכל אשר תעשה הרצה והחפוץ כי מעשך הם מה שנחוץ לנשמה ולנפש כל אשר מיבפנים ומבחוץ מרננת ועושה המרוץ אחרי האמת שמבצבצת כל לב תועה וכל עושה דבריך שניתנה בחמלתיך ורחמיך על בריותיך

        הגב

      12. יניב קצין’s avatar

        מה המצב אחי היקר שיהיה לך שבוע טוב וומבורך נשמה שלי מוסר גדול מתורתנו הקדושה, יהיה טוב תמיד, אח שלי,כמו שכתוב: כי עולם חסד היבנה. ועל תישקח את אימרת דוד ברוח הקודש כשכתב בתהילים, רבים מכאובים לרשע, ולבוטח באדוני חסד יסובבהו, אין לאדם מה להיתיאש מישום דבר בעולם הזה ולא משנה מה יהיה ליפעמים שנידמה לנו שהכל אבד או הלך ואין סיכוי בחיינו זה בגדר מחשבה של כליאה היסתגרות בתוך הגורם שגרם ויצר לך את הסיטואציה המחשבה והדימיון. אלך לחשוב פשוט {בלי להקשות את מחשבתך באותו הגורם שגם לך להיות כלוא בתוך הדימיון השקר} כי עם אנו מיסתקלים על עברנו הוא נחשב מת אינו עוד ועם ועם אל העתיד מה יהיה עדין עוד לא קרה יוצה בזה שאנו חיים תרגע ועם ניסתכל וניתבונן ניראה שבעצם עם זה כך אז למה כי בסך הכל מה שצריך לקרות היקרה עז לי להיכנס למחשבות ולדילמות והשליות מה היקרה ומה יהיה ולמה זה קרה ואיך יגידו והיסתקלו ארי עם ניתבונן בעיני המסכיל והכחם הוא יבין שבסך הכל מחשבה היא אימה הבל כלום היא וכך כל צורת החיים צריך לחבד ולהאוב את כולם כי כולנו מישפחה יהודים אבל כמובן לא להיתרגש לא להיראות ולא להלל ולהתפאל מישום דבר כי בסך הכל גשמיות חומר צורה מחשבה רצונות שהם כלום מילבד הרצונות של הבורא העולם שהם מיתממשים מיתקימים ומימנו הכל יוצא מין הכוח אל הפועל והכל עובר דרכו כל תפילה ובקשה והוא והוא שוומע ועונה לכולם לפי שיקוליו רצונותיו ודעותיו להשפיע ובסופו של דבר אדם רוצה אדם חופץ אדם שואף אבל לא מוצא אל הדרך הלא ברורה של כל המחשבות ההירהורים והבילבולים וכל יצרי ותאוות גוף האדם כי אנו ודעותנו ומחשבות ווכל רצונותנו לא קובעות כלום אלה הכל עובר דרך חותם המלך שנותן לנו את האישור הסופי נותן אוקיי ואז זה יוצא לפועל אנו מבינים שבכללי בוודעות שרצונותיו ודעותיו של הבורא היתברך בורא העולם הם העיקר והמשמעות לחיים שלנו ולזה אנו צריך לשים את מלא דעתנו וצומת ליבנו להיתרגש ולהיתבייש מימנו עם לא נעשה ליכבודו ועם כל מה שהוא עושה למעננו להיראות מיגדולתו מכבודו להיראות לפחוד לא לחטאת וללכת בדרך הכרת מעוותת שהיא מסיחה את דעתנו על קטנות על כלום ביזמן שאנו נימצאים תבועים במחשבות של החרים ולא נותנים לעצמנו ליהיות בעלי דעת וחוכמה ביטחון ואמונה בקדוש ברוך הוא שרוצה לטובתנו ומנהיג ומושל על כל דעת הארץ ביגלל זה אדם צריך להיות קרוב ולהיתקרב להיתחזק ליד ברואו ושם הוא לא נופל מכלום למה יש לו את הדעת והמחשבות של אבינו שבשמיים שהם המתקימות המיתממשות שיוצאות אל הפועל בידיעה שבעצם כל מה שקיים הכל לפי רצון הבורא בא הכתוב בתורתנו הקדושה ואומר עם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמיים וארץ לא שמתי אנו מבינים שעם לא התורה שזה ספר ההוראה וההדרכה של האדם להיות בדעת ובסכל וחוכמה עליונה שעם לא זה העולם לא היה קיים כי ממילה הכל הבל הימה כלום ללא משמעות בלי תורתנו התמימה מחקימת פתי וטובה היא לכל נפש יהודי שנותנת לו להבין שהכל בעצם כלום מתפורה מעיין מעשה תעתועים וכי הבל הבלים הכל אנו רק צריכים לדעת לקדש את ההמצאים הכילים שכיבלנו מישמיים הגוף שלנו שהוא לבוש המלכות וארי מימה לאדם להיתרגש ולחשוב כל מיני דברים בראש ושהם כדבר שאין לא שום משמעות שום כוח ואפילו לא מוגדרת כאפס כמו שחושבים או מדברים או רוצים לעשות דבר שאינו ראוי ולא נכון שנגד דרך ארץ ותורתנו מימלא זה לא יקום עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום והיכשל בימיוחד שהאדם לא מיתיחס משל לדבר אדם אחד טייל בגן חיות הוא בא ליד חייה שקוראים לה למה אותו שניה האדם פיהק נחה עליו עיפות תוך כדי פיהוק ניכס לו יתוש לפה הוא ישר זיהה ובשנייה הראשונה ירק מפיו את היתוש על הריצפה דבוק ביריקה מנסה לצאת מיתוכה הלמה שהיתה קרובה להירוע זיהתה את היריקה ובאותה ותוך שניה שתיים ירקה עליו ולא פגעה בו ההוא מיסתכל בתדהמה ואומר איזה מזל והולך עכשיו אני שואל הוא היסתכל על אותו יתוש שנימצא אי שם בתוך היריקה שמנסה לחלץ על את עצמו כמובן שלא מי היתיחס לזה הוא היתיחס לזה שאותה למה שירקה לכיוון שלו לא היתיחס כי לא פגעה רק הודע שלא פגעה בו לא היתרגש מיכלום כרגיל ולמה כי לא קרה כלום אותו אדבר אדם רצונותיו דעותיו ומחשבותיו וכל מיקרה כזה או אחר בחיים שהם יותר היבלים ושטותים לא צריך להיתיחס מלהיתרגש מהם או להיראות אלה להיתנהג בקור רוח ולהיות שקול ולדעת בדעתו שמה שצריך ליקרות היקרה ומה שקרה כבר קרה ואני בהווה חי אותו כל רגע וכאשר אני יגיע הפתור אותו בעזרת השם כי הכל מאיתו ולהסיר ולהרחיק משהוא מסויים שעלוול להביך אותיי או ליגרום להיראות ולהיתרגש שזה המחשבה הלא נכונה שזה בה ממחשבות מטופשות והיסתקלות מעוותת סיכלית על החיים והבעייה זה בראש של האנשים לגבי מה הם חובים לגבי אדם כזה או אחר וממילה אנו לא מיתרגשים מהרווד הסיכלי וצורת העוות שלו לגבי החיים שזה יותא ממש יותר ברמת היתיחסותנו מחייה היא עשתה מיתוך טבע כי כל הבוא טבע בא להיתנהג ככה אבל האדם עושה את זה מיתוך אי ידיעה בורות כסילות תיפשות היסתכלות על החיים של החרים ןחיפוס פגמם ביגלל שהפגם נימצא הצלהם בראש ומימלה אדם לא צריך להיתיחס למשהוא שהוא כלום אחד גדול אפילו לא כלום משהוא שאינו קיים מילבד רצון הבורא עולם שהוא כן ועל זה כתוב רבות מחשבות בלבב איש ועצת השם היא תקום כי אל דעות אדוני ןולכן אדם צריך לשחרר להרפוט לא להיתיחס אל המחשבות השליליות העוינות והפוגעות לך ביכולת התגובה החיובית הפנימית הנפשית} והחיצונית{ והמעשים} ומסיטות אותך לאשליות ולדימיונות בגדר של מחשבה מה יהיה הלאה איך אני הפתור את זה, במחשבה, עוד ליפני שהיה מעשה, שגורמות לך להתנהג אחרת ממה שאתה מצפה מעצמך או מה שיהיה, כל זה בגדר מה שגרם לך לחשוב ככה. צריך האדם להתנהג כמחשבה פתוחה לכל מצב שלילי בלי קבלת מצב או מיקרה מסויים מלקחת ללב שיכול לצער אותך,, לגרום להתרגשות מיותרת, למתחים פנימים , להכעיס, או קינאה, וכו, כי הכל בגדר מחשבה, וסגירת הדעת במחשבות שגיות שקריות, וכיזביות, ריקניות מכל משמעות,לכן צריך תמיד בכל מצב להקרין תגובות סכליות חיוביות בלי לבזות או לזלזל או לפגוע חס ושלום באף אדם, גם עם פגעו בך ,והגבה חיובית לכולם תוכיח במשך הזמן שאתה כבר לא מתרגש משום דבר בעולם ותשחרר אותך מכל אדם וכל דבר שמנסה לבזות או להשפיל או לקלל או לפגוע בך אתה כבר תראה את הדבר הפסי ריקני דבר שאין בוא שום תוכן משמעות של מיקרה הדברים שנאמרו כאילו ולא נאמרו וכך כל אדם צריך להתנהג כך כי אתה פתוח ולא מתיחס כבר לדברים הבלים ריקניים ללא משמעות ולא להיות בתוך הדימיון הכוזב והשיקרי וההיבלי למדי כי הכל מיתלבן ומיתבהר ומיסתדר לבסוף, ואז אנחנו אומרים במחשבתנו אוי כמה סרטים וסיפורי עזיות ודימיונות ומחשבות מעובתות אכלתי וסובבתי במאגלים בתוך ראשי, את הדברים והמקרה המתופש הזה, ואופ, זה ניגמר איזה שטות אחת גדולה לחשוב מחשבות כאשר אדם חושב ובסוף קורה משהו אחר, אין דבר כזה יאוש יש מחשבה דימיון שכולה שקר וכזב מניסיוני בחיים, שכולא אותך בתוך הדימיון מעצם ההכזבה מהכישלון מבחינתך, או כל מצב מביך כזה או אחר, בין אנשים לבינך, או מיקרים מסוימים שגרמו לך צער וסגרו אותך במחשבות כזבות או שקריות שליליות ביזמן שאתה עצמך לא יודע מה יהיה בעוד רגע, ובילבולים מחשבתים, עליך לרומם את נפשך, להיסתקל לשמיים באמונה שלמה ולהגיד לאדוני אני איתך ולא משנה מה יהיה בחיי, אתה הוא המושיע,דעתך היא מתקימת בסופו של דבר, ומחשבות האנשים ריקם ממש כלום, והכל הבל וריקם בעיני, כי בעצם העניין, אדם מיתרגש נימתח, מאבד השטונות, כועס, וכל המידות הרעות, מתעוררות, או כל היתנהגות כזו או אחרת שקשורה לכניעה לחומר לפיזיות להבל שבעולם, על מה ולמה על הבל ריקם כלום על בולשיט קטנות וארי אדוני מגביה שפלים עד מרום, ועלנו להמשיך ליחיות בלא מפריע לך, אף גורם או מצב, כי השם התברך שומר עליך ומגן עליך, מצוי ומשגיח על כל עצם בבריאה, הניראה לך שאיזה מצב בחיים צריך באמת להוריד את המצב רוח שלך אל הקרקעית, התחתית, ההפך הוא הנכון תמיד שעינך נשואות מעלה,וידך פרוסות למרום, ומחשבותך בטוחות בהשם היתברך, העולם הוא גלגל מניסיוני, והבוטח באדוני תמיד מזומן לו טוב תמיד, והטוב המקסימלי, והאמיתי והנכון ביותר, שרק התברך שמו יודע לתת, והיום אני מודה לבורא עולם, גם עם ליפעמים זה לא ניראה ככה, כי אנחנו לא תופסים את המחשבות העליוניות והנכונות של הבורא, ומה באמת טוב לנו. ואנחנו, לא תופסים בראשנו את הרחמים והחסד הרב בכל רגע נתון שבורא עולם עושה איתנו, כי חיים אנחנו את ההווה ולא רואים מה לפננו אז מחפסים את ההנאות וכיבוש היצרים של הרגע ביגלל שאנחנו מורגלים בהרגלים ובטבעים ומידות רעות ולא טובות אז אנחנו מחפסים את היצרים של הרגע ועכשיו, וזה לא נכון לעשות כך עלינו להתרחק מדברים שבסופו של דבר היפגע בנו, וארי אדוניי מעל לכל רואה את כל הקו מלמעלה, בגדר תמיד, הווה רציף בנקודה אחת. מול עינינו, הלא יודעות בעוד רגע מה יהיה, אז צריך הרבה ביטחון ואמונה, ומחשבה לגבי הבורא, ביטחון ואמונה שהוא איתך ואף גורם בחיים האלו לא לא יתיש לא יחליש ולא יפיל אותך, כי יש לך את השם התברך, שהוא מושיע ,וגואל מבין רגע עם הירצה, אתה רק צריך להיות סובלני, ולא ליחס חשיבות, במחשבה ובמעשה רע או שלילי, לגבי כל מצב בחיים ,ובמצבים בחיים , שהם פיזים חומריים וכל דבר אחר שיכול ליקרות בעתיד, גם עם מדובר ברוחניות והתחזקות הנפש פשוט תאמין תיבטח בהשם יתברך, כי השם נימצא ממש לידך וליד כל עצם בבריאה והכל בעצם הבל הבלים ריקם, מיזה אתה צריך להיתיחס נשמה ארי אדוני זה שברא עולם ועצומו של עולם תמיד לידך ומחייך ותומכך צדיק, על תירא מכלום, מכלום, בחיים הכל חולף, והשם מסובב לטובת הצדיק, חיים, ואור, בסופו של דבר רק עלנו להיות נאמנים, וסבלנים, כלפי הבורא, כי יש לו את הזמנים הנכונים לעשות ולהושיע, ביפרט, ועם בכלל, נשמה שלי. ולא לעסוק בשאלות כלפיו. למה ככה? ואיך עשיתה לי את זה? רבות מחשבות בלבב איש, ועצת השם, היא תקום.

        הגב

      13. יניב קצין’s avatar

        פסוק א, הודו לאדוני כי טוב כי לעולם חסדו הפסוק א, מרמז שקודם כל ניפתח את פינו במקום שיש לנו כוח להוציא ולימשוך עלינו חסד על זה שהשם גאל אותנו מארץ חם ממצרים. פסוק,ב, בתהילים, כתוב: יאמרו גאולי השם אשר גאלם מיד צר הפסוק ,ב, אומר: יוצא בזה שביום שגאל אותנו מארץ מצרים ושקיבלנו את התורה מהר סיני , יצא בזה שהתחיל הבורא העולם ,את הבריאה, כפי שהיה ליפני החאת של האדם הראשון ליגאלנו מכל צרותנו.
        לשון הפסוק ב, מראה על התחלת בראשית ויוצא בזה שהתחיל הכל מהתחלה לפני החטא הראשון רק שבורא עולם במידבר ניסה את עם ישראל כפי שניסה את האדם, באמון שלהם כלפיו שיוכל לתת להם חסד מושלם בגמילות חסד על ידי הבחירה הנכונה שהבחרו ויעשו, למען שמו יתברך וכל זה בישבלנו בישביל שנקבל חסד מושלם כי האל יודע לתת רק חסד מושלם , וזה הגמילות החסד הבחירה של האדם, שהשם יתברך נתן לאדם ,לבחור, ולעשות, את הבחירה, והעשיה, הנכונה. הבורא יכל לעצור את היצר והיצרים שסכפו אותנו לחטא העגל, אבל בורא העולם רוצה זמן מסויים שבוא הוא יחפוץ שתיתעורר עלנו תשוקתו וניהיה ראויים ורוצה שאנחנו נעשה תהחלטה הנכונה, ובזמן שיחליט הבורא עולם ליגאול אותנו היא נימצאת בכל עת גאולת הפרט כל אדם וגאולת הכלל את כולם זה אומר שהשם רואה שזה זמן לגאולה אנו צריכים לתת יד בדבר שזה תכליתנו למעננו בילבד,ולעשות את הדברים הנכונים בשביל להגאל, כמו כן, במיצרים החליט הבורא לגאול אותנו, רק פשוט לא עמדנו בניסיון של האמון על אף שראינו את כל האותות והמופתים והניסים והניפלאות אשר משך אותנו אחריו ולא עמדנו באמון{ולא שמענו אל דעת הבורא עם כל מה שראינו להישאר ולהמתין עד שירד משה ובסופו של דבר שמענו לדעתנו האישית כפי שהאדם הראשון עשה} כלפי הבורא העולמים, ובזה נפלנו וזה היו רגעים שהבורא רצה ליגאול אותנו כי זה היה הזמן אבל אנחנו ניחשלנו באמון שלנו כלפי הבורא, והסבלנות ניגמרה כמובן יחד עם האמון כלפי הבורא העולם. והבורא ידע שניכשל אבל הכל יתוקן בעתיד לבוא במהרה בימנו בביאת המשיח ולא ניכשל הפעם וזה, התשובה , היראת שמיים מגדולת הבורא שאנו מודעים שיש דין וחשבון , שמירת המיצוות ששהם מהירות לנו את העיניים שיש מעבר ליצרים והתאוות האנוכיים של האדם , של כל יהודי ויהודי שהוא צריך לעשות לכבוד אבינו שבשמיים ולהיתקרב עליו בכל עת ואז תיתעורר עלינו תשוקתו ורצונו בעת הנכון להושיע אותנו ולהוציא אותנו מין הדבקות בחומר והכן כולם יהיה להם זכות להגאל. אמן ואמן

        הגב

Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

titassite